Zniszcz Ten Dziennik 3#

Kolejne zdjęcia mojej kreatywnej destrukcji :)





4 komentarze :

  1. Strona z żuj to jest kapitalna*-* Masz duży talent plastyczny, świetny dziennik:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zniszcz Ten Dziennik jest absolutnie hitem :) Sama z moją chrześnicą siedzimy i uzupełniamy. Mamy wiele pozytywnej frajdy. Małą to fajnie kreatywnie motywuje. Nie niszczymy, tylko ozdabiamy :) W mojej opinii to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, świetna zabawa w robienu zadań ;)

      Usuń
  3. Fajnie zrobiłaś o przyklejonych przedmiotach <3 Bardzo mi się podoba :) Mam nadzieję, ze zobaczę więcej stron Zniszcz Ten Dziennik !

    OdpowiedzUsuń

Blueberry Cake © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka